Baby Shower po polsku

g

Ten zwyczaj przyszedł do nas ze Stanów Zjednoczonych. Coraz bardziej popularna wśród polskich celebrytów i ogólnie Europejczyków. Impreza organizowana na kilka tygodni przed narodzinami dziecka, może to i lepiej, bo to ostatni gwizdek kiedy przyszła mama ma trochę wolności i czasu tylko dla siebie.

Osobiście początkowo byłam niechętnie nastawiona do Baby Shower, tym bardziej, że nie miałam dziecka, ani się go nie spodziewałam. Brałam udział w kilku przyjęciach i na szczęście jedno było zorganizowane dla mnie, dodam – przyjęcie niespodzianka.

Zmieniłam zdanie na temat Baby Shower po mojej imprezie i narodzinach dziecka. Uważam, że jest to świetna okazja, żeby się spotkać ze znajomymi, zrelaksować się i przez chwile zapomnieć co nas czeka. Kolejnym plusem są prezenty otrzymane w tym dniu oraz świetna zabawa.

Moim zdaniem najlepiej je urządzić Baby Shower w babskim gronie, zostawiając dzieciaki pod opieką mężczyzn, zresztą oni się jeszcze będą mieli okazję spotkać na pępkowym.

Jeśli jesteśmy „obrzydliwie bogaci” mamy szerokie pole do popisu. Natomiast jeżeli liczymy się z groszem najlepiej urządzić taką imprezę w domu. Może to być tak jak w moim przypadku przyjęcie niespodzianka, tylko proszę za bardzo nie zaskakiwać przyszłej mamy, żeby nie doprowadzić do przedwczesnej akcji porodowej.

Każda uczestniczka może przygotować coś do jedzenia i przynieść ze sobą. Jakaś zdolna kobitka może upiec torta lub ciasto. Warto również zadbać o trunki, to że ciężarna nie pije, nie znaczy że reszta ma z tego powodu cierpieć 😉

Dom można udekorować balonami i  dziecięcymi ciuszkami. Dla tych co mają więcej czasu radzę zrobić samemu jakieś dekoracje lub transparent.

Na takiej imprezie nie może zabraknąć prezentów, aby się nie powtarzały warto skorzystać z listy prezentów przygotowanej przez przyszłą mamę. Moim zdaniem strzałem w dziesiątkę jest ręcznie robiony tort z pieluszek i innych dziecięcych gadżetów, a także niezawodne vouchery na zakupy.

Warto pomyśleć o atrakcjach takich jak: kalambury, konkurencje zręcznościowe np. przewijanie pieluszki, quiz, wróżby, domowe SPA,bingo, malowanie brzucha itp. U mnie pojawiły się również karty z życzeniami dla dziecka, które każda z uczestniczek Baby Shower miała wypełnić. Trzymam je do dzisiaj na pamiątkę.

Czas szybko mija na dzieleniu się ciekawymi historiami, radami i doświadczeniami.

Ja osobiście z przeciwniczki Baby Shower stałam się zwolenniczką. Polecam spróbować chociaż raz, najlepiej na własnej skórze. A jakie są Wasze odczucie? Byłyście na takiej imprezie?

One thought on “Baby Shower po polsku

Leave a Reply

